پرسونال برندینگ رسانه نگارانتیترنما

راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/فراوانی تأثیر نمی‌گذارد اما تأثیر فراوانی دارد(۱۶)

چگونه به عنوان یک رسانه‌گار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

چگونه به عنوان یک رسانه‌کار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

اگر همین جمله که در حوزه تولید محتوا به شدت کاربرد دارد را به خوبی درک کنید، مشکلات زیادی از شما در شبکه‌های اجتماعی حل می‌شود.
عیسی محمدی

عیسی محمدی

رسانه نگار/شاعر/ کارشناس تولید محتوا، مدیر رسانه و مشاور/علاقمند به توسعه فردی و برندینگ

اصحاب رسانه معمولا سعی می‌کنند دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی برای خودشان دست و پا کنند. این البته اکیدا بد نیست؛ خیلی هم خوب است. اما این کار را به چه هدف و غرضی دارید انجام می‌دهید؟ درست است؛ اثرگذاری روی جامعه هدف و مخاطب خودتان. حالا اگر بدانید که این تأثیرگذاری، نتیجه فراوانی نیست، بلکه نتیجه اثرات واقعی شما در دنیای پیرامون‌تان است، چه خواهید کرد؟

شاید یک نفر در شبکه مجازی، هزاران دنبال‌کننده داشته باشد، اما او را در حوزه خودش اکیدا جدی نگیرند. همه بحث ما همین است که داریم به آن اشاره می‌کنیم. باید در حوزه کاری‌تان و مطالعاتی‌تان به قدری تأثیرگذار ظاهر شوید، که همین امر شما را در شبکه‌های مجازی نیز پیش ببرد. دنبال نمایش و دست و پا کردن لایک و … نباشید. به این فکر کنید که فراوانی قرار نیست برای شما اثرگذاری ایجاد کند؛ بلکه این تأثیرگذاری است که می‌تواند برای شما فراوانی ایجاد کند. فراوانی ایجاد شده از مرحله دوم نیز، هم منطقی‌تر است و هم به شدت ماندگارتر و تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر و معتبرتر. در این صورت می‌توانید سرتان را بالا نگه دارید و در هر دو زمینه، هم فراوانی و هم تأثیرگذاری، بدرخشید. چه چیزی بهتر از این؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا